Берестинська районна Рада
  • Новини
    • Оголошення
  • Структура Ради
    • Керівництво
    • Виконавчий апарат
    • Повноваження та функції
    • Депутати
      • Депутати попередніх скликань
    • Депутатські фракції
    • Постійні комісії
    • Президія райради
    • Відділи
      • Загальний відділ
      • Сектор бухгалтерського обліку та розвитку місцевого самоврядування виконавчого апарату районної ради
    • Звернення громадян
      • Порядок проведення особистого прийому громадян посадовими особами
      • Графік прийому громадян
      • Робота зі зверненнями громадян
  • Документи
    • Рішення сесій райради
    • Нормативно-правові документи районної ради
    • Протоколи комісій
    • Програми
    • Регламент ради
    • Довідкова інформація
  • Діяльність
    • Відео пленарних засідань та постійних комісій
    • План діяльності
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюднення проектів
      • Відстеження результативності
      • Інше
  • Наш район
    • Символіка району
    • Історія району
    • Фотогалерея
    • Почесні громадяни
    • Карта району
    • Територіальні громади
      • Красноградська територіальна громада
      • Зачепилівська територіальна громада
      • Кегичівська територіальна громада
      • Наталинська територіальна громада
      • Сахновщинська територіальна громада
      • Старовірівська територіальна громада
  • Публічна інформація
    • Оприлюднена публічна інформація
    • Повідомлення
    • Подати петицію
    • Запити на інформацію
      • Як подати запит на інформацію
      • Зразок запиту на інформацію
  • Контакти

ptychnykШановні відвідувачі!

Вітаю Вас на сторінках сайту Берестинської районної ради!

Берестинський район – це регіон, який добре відомий здобутками виробників, неповторними краєвидами, успіхами мистецьких колективів та досягненнями спортсменів. Працьовиті, доброзичливі та щирі люди – гордість району.

Берестинська районна рада є органом місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальних громад міста, сіл та селищ Берестинського району. До районної ради VIII скликання обрано 38 депутатів, через яких здійснюється гарантоване державою право та реальна здатність територіальних громад вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції та законів України.

На сайті Ви зможете ознайомитися з життєдіяльністю району, отримати повну та достовірну інформацію про діяльність районної ради, ознайомитися з нормативною базою, проектами та рішеннями сесій, роботою постійних комісій та виконавчого апарату.

Ми працюємо для Вас, сподіваємось, що наш сайт стане корисним і цікавим.

З повагою, заступник голови Берестинської районної ради Тетяна ДУРАЧЕВСЬКА.

  • Ви тут: 
  • Головна

До уваги мешканців району

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
20 вересня 2021

 

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

  • Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних.
  • Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546
  • Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
  • Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності.

Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:

  • перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім;
  • у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу;
  • у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку. Детальніше: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4111263955668786
  • у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають:

«1 - Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві»

«2 - Вагітність і пологи»

«3 - Необхідність догляду за хворою дитиною»

«4 - Необхідність догляду за хворим членом сім’ї»

«5 - Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною»

«6 - Карантин, встановлений відповідно до законодавства»

«7 - Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства»

«8 - Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу»

«9 - Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта)

«10 - Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2»

Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини:

«11 - Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання»

«12 - Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»;

  • решта колонок заповнюються, як і раніше.
  • Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України! Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4117143828414132

На Харківщині відбудеться фестиваль «Олексіївська фортеця»

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
16 вересня 2021
У Первомайському Харківської області 18-19 вересня відбудеться фестиваль «Олексіївська фортеця 290», присвячений 290-річчю будівництва Української оборонної лінії. Захід відбувається за підтримки Харківської обласної ради в рамках конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку «Разом в майбутнє».
Організатори фестивалю Первомайська міська рада, Харківський обласний центр культури і мистецтва, Харківський обласний центр туризму, ГО Моушн+. Захід відбувається за підтримки Харківської обласної ради в рамках конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку "Разом в майбутнє".
На свято запросили 290 артистів та творчих колективів. У концерті на головній сцені пролунають виступи «Великого академічного Слобожанського ансамблю пісні і танцю», гуртів «Село і люди», «Євшан зілля», «Яри», «Фольк класік бенд», «Хор одиноких сердец сержанта Пеппера», та інших творчих колективів з усієї Харківщини.
Працюватимуть майданчики з активностями і розвагами для усієї родини: богатирські ігри і лучний тир, лабіринт і родинний квест, виставка-продаж виробів майстрів і творчі майстер-класи, численні фотозони, фудкорт, зона релаксу, дитячий майданчик з анімацією та драйвове барабанне коло.
Планується також встановлення нового рекорду - найбільший в Україні казан з органічною кашею «Казан чемпіон», та офіційне відкриття веломаршруту фортецями Слобожанщини «TourDeFort». Після відкриття стартує одноденний велотур, під час якого можна оглянути інші фортеці Української оборонної лінії.
Початок роботи фестивалю - о 10-00.
Подробиці - на офіційному сайті фестивалю https://fortfamilyfest.com/
Довідка. Проєкт «Фестиваль «Олексіївська фортеця» - драйвер розвитку туризму на Первомайщині» реалізований в рамках обласного конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку «Разом в майбутнє».
Бюджет проєкту: 1,5 млн гривень, з яких співфінансування з обласного бюджету – 1,05 млн гривень та місцевого бюджету – 450 тис. гривень.

До уваги мешканців району

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
14 вересня 2021

Заяву-розрахунок за е-лікарняними можна подати через програмне забезпечення або на паперових носіях

Кожного робочого дня до Фонду соціального страхування України роботодавці подають заяви-розрахунки для фінансування близько 17 тисяч лікарняних листків. 80% з них подаються онлайн – за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення.

Однак зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України!

Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням – страхувальники самостійно обирають зручну їм програму для документообігу.

Щоб подавати документи онлайн із застосуванням електронного підпису/печатки потрібно укласти відповідний договір – це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ.

  • Контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493
  • Примірний договір: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/970830

Вибір способу подання заяви-розрахунку залишається добровільним для всіх страхувальників – у разі потреби, документ все ще можна подати на паперових носіях. Однак ми радимо віддати перевагу дистанційним способам і перейти на електронний документообіг. Це дозволить пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції. Подання електронного документа надає страхувальнику право не подавати його на папері.

Нагадаємо, саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомог по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах.

Харківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної допомоги інформує

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
14 вересня 2021

Визнання батьківства в судовому порядку

Згідно ст.126 Сімейного кодексу походження дитини від батька визначається за заявою жінки та чоловіка, які не перебувають у шлюбі між собою. Така заява може бути подана як до, так і після народження дитини до органу державної реєстрації актів цивільного стану.

За загальним правилом, заяву необхідно подати особисто, що надає можливість впевнитись у добровільному волевиявленні осіб.

Якщо заява про визнання батьківства не може бути подана особисто, вона може бути подана через представника або надіслана поштою, за умови її нотаріального засвідчення. Повноваження представника мають бути нотаріально засвідчені.

За відсутності такої спільної заяви, батьківство щодо дитини може бути визнане за рішенням суду.

Позов про визнання батьківства може бути пред’явлений матір’ю дитини до ймовірного батька дитини, а також може бути пред’явлений особою, яка вважає себе батьком дитини.

Позов про визнання батьківства приймається судом, якщо запис про батька дитини у Книзі реєстрації народжень вчинено відповідно до ч.1 ст.135 СК України, тобто, за прізвищем та громадянством матері, а ім'я та по батькові батька дитини записані за вказівкою матері.

Підставою для визнання батьківства є будь-які відомості, що засвідчують походження дитини від певної особи, зібрані відповідно до Цивільного процесуального кодексу України. При вирішенні спору про визнання батьківства мають враховуватись усі передбачені законом докази в їх сукупності.

Верховний Суд зазначив, що доказами визнання батьківства можуть бути листи, заяви, анкети, інші документи, а також показання свідків, пояснення самих сторін, які достовірно підтверджують визнання батьківства. Батьківство може бути визнано як у період вагітності матері (наприклад, висловлення бажання мати дитину, піклування про матір майбутньої дитини тощо), так і після.

Спільне проживання та ведення спільного господарства в зазначених випадках може підтверджуватися наявністю обставин, характерних для сімейних відносин (проживання в одному жилому приміщенні, спільне харчування, спільний бюджет, взаємне піклування, придбання майна для спільного користування тощо). Припинення цих відносин до народження дитини може бути підставою для відмови в позові лише у випадках, коли це сталося до її зачаття.

Крім того, для з`ясування факту батьківства необхідним є застосування спеціальних знань, зокрема призначення судово-біологічної (судово-генетичної) експертизи.

ЄСПЛ зауважив, що на сьогодні ДНК-тест є єдиним науковим методом точного встановлення батьківства стосовно конкретної дитини; його доказова цінність суттєво переважає будь-який інший доказ, наданий сторонами, з метою підтвердити або спростувати факт оспорюваного батьківства.

За більш детальною інформацією та необхідною консультацією або роз’ясненням, Ви можете звертатися до відділу «Красноградське бюро правової допомоги» Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м.Красноград, вул. Бєльовська, 90, 3 поверх, каб.30, контактний номер телефону 7-05-29 та за телефоном гарячої лінії системи БПД 0 800 213 103.

Повідомлення про початок процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проєктів містобудівної документації «Детальний план території за межами населеного пункту с.Улянівка Красноградського району Харків

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
08 вересня 2021

Оголошується проведення презентації та громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проєкті містобудівної  документації «Детальний план території за межами населеного пункту с.Улянівка Красноградського району Харківської області».

Метою даної роботи є:

  • уточнити та визначити функціональне призначення та параметри забудови окремої земельної ділянки за межами населеного пункту з метою розміщення станції мобільного зв’язку;
  • формування принципів планувальної організації забудови;
  • виявлення та уточнення територіальних ресурсів для всіх видів функціонального використання території;
  • визначення всіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними нормами та санітарно-гігієнічними нормами;
  • визначення параметрів забудови окремих земельних ділянок;
  • визначення містобудівних умов та обмежень.

Обґрунтування потреб формування нових земельних ділянок та визначення їх цільового призначення.

Замовник містобудівної документації – Наталинська сільська рада Красноградського району Харківської області. Адреса: 63343, Харківська обл., Красноградський р-н, с. Наталине, вул. І.Сенченка, 89.

Розробник  - ФО-П Дронь М.С.

Підстава для проєктування – Рішення одинадцятої сесії Наталинської сільської ради восьмого скликання №953-VІІІ від 14.07.2021 року «Про виготовлення детального плану території за межами населеного пункту                           с. Улянівка Красноградського району Харківської області»

Ознайомитися з проєктом містобудівної документації можна в приміщенні Наталинської сільської ради та на офіційному веб-сайті уповноваженого органу.

Термін подання пропозицій – протягом десяти днів з моменту публікації даного оголошення.

Презентація проєкту містобудівної документації відбудеться в                          с. Улянівка біля магазину 20.09.2021 року о 14.00 годині.

До уваги мешканців району інформація Красноградського відділення УВДФСС України в Харківській області

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
08 вересня 2021

 

Е-лікарняні стають підставою для призначення допомоги після зміни статусу на «готово до сплати»

Щодня в Україні зростає кількість медичних висновків про тимчасову непрацездатність, які лікарі створюють для пацієнтів замість видачі звичних паперових лікарняних. Сьогодні за даними НСЗУ сформовано вже майже 177 тисяч медвисновків, 92,9% з яких – у разі захворювання або травми загального характеру.

Як і паперові, автоматично сформовані на підставі медвисновку е-лікарняні є підставою для отримання матеріального забезпечення від Фонду соціального страхування України.

Однак на відміну від паперових листків, які видаються після одужання, електронний лікарняний сформується після засвідчення початку тимчасової непрацездатності працівника медичним висновком.

Такий лікарняний з першого дня доступний для перегляду в особистих кабінетах пацієнта та страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України і одразу має статус «закритий». Але використати його для призначення матеріального забезпечення роботодавець може лише після завершення визначеного у ньому періоду непрацездатності – аби відслідковувати це було легше, статус е-лікарняного автоматично зміниться на «готово до сплати».

Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua  

Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753

Призначити працівнику матеріальне забезпечення на підставі готового до сплати е-лікарняного роботодавець має упродовж не більш ніж 10 календарних днів з дня закінчення періоду тимчасової непрацездатності. Тоді як у випадку паперових лікарняних призначення матеріального забезпечення має відбуватись упродовж 10 календарних днів з дня отримання лікарняного від працівника. Ще 5 робочих днів після призначення допомоги як для паперових, так і е-лікарняних відведено на подання заяви-розрахунку.

Процедура призначення, розрахунку та виплати матеріального забезпечення за е-лікарняними не змінилась, однак якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати дві заяви-розрахунки окремо: за паперовими і електронними лікарняними. Це пов’язано з тим, що в е-лікарняних відсутня серія та оновлено коди причин тимчасової непрацездатності.

Детальніше щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975846

Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892

Подати заяву-розрахунок за е-лікарняними можливо:

- в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки (так до Фонду подають вже близько 80% заяв-розрахунків),

- або на паперових носіях.

Зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет на сайті Пенсійного фонду України така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України. Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням.

Детальніше про дії роботодавця, якщо його працівнику відкрили електронний лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977004 

Як діяти працівнику, якщо йому відкрили е-лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/976983

Сьогодні - День знань!

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
01 вересня 2021
400 0 1567412893 2472
 
Шановні школярі та студенти, педагоги і батьки Красноградщини!
Першого вересня — День знань. Це особливе свято для кожного з нас. Завжди яскраве, насичене емоційністю та хвилюючою атмосферою. Голосно звучить урочиста музика, звідусіль лунають теплі вітання i кожне людське серце хвилююче відгукується на заклик першого дзвінка!
У цей день від щирого серця хочеться побажати кожному з вас успіхів у навчанні, підкорення нових життєвих вершин, злагодженої праці та найкращих вражень від спілкування у великій шкільній родині.
Міцного всім здоров’я, миру, злагоди та гарного настрою
Із Днем знань!
 
Володимир ПТИШНИК, голова районної ради, депутатський корпус VIII скликання

До уваги мешканців району актуальна інформація Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
31 серпня 2021

Шановні роботодавці Красноградщини!

Центри зайнятості здійснюють пошук та підбір персоналу за фахом і за рівнем професіоналізму, для всіх суб’єктів господарювання. Для того щоб центр зайнятості дізнався про Вашу потребу в працівниках, необхідно подати форму звітності №3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)».

Подаючи форму звітності №3-ПН, ви інформуєте про потребу в працівниках, а центр зайнятості допомагає Вам знайти працівників. Вчасно подана форма звітності може показати Ваші наміри прийняти на роботу працівника-інваліда або когось із числа громадян, які мають додаткові гарантії у працевлаштуванні, для заповнення квоти.  Форма подається не пізніше 10 робочих днів з дати відкриття вакансії. Нагадаємо: датою відкриття вакансії є наступний день після створення робочого місця або припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним. Ще важливий момент: подавати форму потрібно завжди, навіть тоді, коли ви самостійно, без допомоги служби зайнятості, шукаєте працівника. У цьому випадку в графі 5 розділу I вказуєте «Ні».

При заповненні форми звітності №3-ПН використовуйте Порядок №316. У ньому докладно описаний алгоритм заповнення звіту. Форма складається з двох розділів. Розділ I заповнюєте завжди. Тут відображаєте основні дані про вакансії. Розділ II заповнюєте і подаєте тільки тоді, коли для пошуку вакансії ви хочете зплучити центр зайнятості (в графі 5 розділу I вписано «Так»). В цьому розділі вказуєте основні характеристики вакансії та вимоги до претендентів. В одному звіті заповнюєте окремий розділ II до кожного запису в розділі I, в графі 5 якої вписали «Так».

Форма №3-ПН подається до центру зайнятості незалежно від місцезнаходження Вашого підприємства (п. 1.3 Порядку №316). Якщо працівники потрібні в підрозділ, який знаходиться в іншому населеному пункті, звіт можна подати в будь-який найближчий центр зайнятості.

Якщо у Вас є питання щодо заповнення або подачі форми №3-ПН Ви можете зателефонувати до відділу взаємодії з роботодавцям Красноградської районної філії ХОЦЗ за телефоном 7-17-44 або безпосередньо за адресою м. Красноград, вул. Соборна, 81 А».

Сьогодні свій День народження святкує депутат районної ради Євген Третяков

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
31 серпня 2021

подарунок

Шановний пане Євгене!

Прийміть щирі вітання з нагоди Дня народження!

Бажаємо, аби оптимізм кожного дня супроводжував Вас, а незгоди ніколи не ступали на поріг. Хай всі задумані плани обов’язково реалізуються. Щедрої долі, невичерпної енергії, яскравих вражень та незрадливої удачі.

Зичимо Вам міцного здоров’я та довгих, насичених цікавими подіями, років життя.

З повагою

Голова районної ради Володимир Птишник  та депутатський корпус VIIІ скликання

До уваги мешканців району актуальна інформація Красноградського відділення УВДФ в Харківській області

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
30 серпня 2021

Як діяти роботодавцю, якщо його працівнику відкрили е-лікарняний?

Уже з вересня заклади охорони здоров'я мають повністю перейти на формування медичних висновків замість видачі пацієнтам звичних паперових листків непрацездатності.

Е-лікарняні формуються автоматично одразу після створення медичного висновку, якщо пацієнт є застрахованою особою – тобто має офіційне працевлаштування, є ФОП тощо. Також е-лікарняний автоматично відкриється для одного із застрахованих батьків, якщо медичний висновок сформовано для дитини, яка потребує догляду.

Як діяти роботодавцю, якщо його працівнику відкрили е-лікарняний?

  • Якщо щодо страхового випадку працівника сформують електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність замість видачі паперового лікарняного, на його підставі автоматично сформується е-лікарняний.
  • Одразу після створення медичного висновку, працівник повинен повідомити про це роботодавця зручним обом способом. Краще завчасно обговорити на підприємстві, як саме працівники будуть повідомляти про свою тимчасову непрацездатність.
  • Сповіщення про відкриття е-лікарняного надійде роботодавцю в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua

Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753

  • Сформований е-лікарняний стане доступним для перегляду у день його створення. Він одразу матиме статус «Закритий», а після завершення терміну тимчасової непрацездатності працівника його статус зміниться на «Готовий до сплати». З цього моменту е-лікарняний стає підставою для надання матеріального забезпечення.
  • На призначення працівнику матеріального забезпечення відведено не більше 10 календарних днів з дня закінчення періоду тимчасової непрацездатності, визначеного е-лікарняним.
  • Готовий до сплати е-лікарняний друкується або залишається в електронному вигляді (за рішенням роботодавця).
  • Кадрова служба або відповідальна особа кадрової служби визначає страховий стаж застрахованої особи (пільги) та кількість календарних днів непрацездатності, що підлягають оплаті за рахунок коштів роботодавця та Фонду соціального страхування України. Зазначена інформація (за бажанням або визначенням роботодавця) формується у паперовому або електронному вигляді.
  • Е-лікарняний, відомості щодо визначеного страхового стажу та кількості днів непрацездатності, що підлягають оплаті, передаються до комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства.
  • Комісія із соціального страхування на підприємствах продовжує свою роботу та зберігає весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13.

Положення про комісію: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958640

  • Рішення про призначення або відмову у призначенні матеріального забезпечення комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства передає до підрозділу бухгалтерії підприємства, який нараховує матеріальне забезпечення.
  • Бухгалтерією здійснюється розрахунок матеріального забезпечення на підставі е-лікарняного (за необхідності його паперової роздруківки) та рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства. Даний розрахунок записується в електронному або паперовому вигляді (за рішенням роботодавця) та відображається в бухгалтерських проводках.
  • Заповнюється заява-розрахунок та подається до відділення Фонду за місцем обліку.

Роз'яснення щодо заповнення заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення (загальне): http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/960180

Щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975846

Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892

  • Подати заяву-розрахунок за е-лікарняними можливо:

- в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки,

- або на паперових носіях.

  • Більшість роботодавців вже перейшли на електронний документообіг з Фондом соціального страхування України – близько 80% заяв-розрахунків подаються до Фонду онлайн.
  • Зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет на сайті Пенсійного фонду така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України. Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням.
  • Подати заяву-розрахунок до ФССУ роботодавець має не пізніше 5 робочих днів з моменту прийняття рішення про призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим).
  • Якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати заяви-розрахунки окремо за паперовими і е-лікарняними.
  • Упродовж одного місяця з дня виплати допомоги працівнику роботодавець направляє до Фонду повідомлення про проведення виплат за встановленою формою. Це також можна зробити в електронному виді.

Сторінка 18 із 133

  • Початок
  • Попередня
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Наступна
  • Кінець

Оголошення

  • До уваги власників земельних ділянок інформація Департаменту екології та природних ресурсів Харківської ОДА

    Інвестиційний атлас надрокористувача Нещодавно Державна служба геології та надр України запустила Інвестиційний атлас...

    Детальніше...

  • Про рішення комісії щодо проведення конкурсу на заміщення посади керівника Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Красноградського району»

    На засіданні, яке відбулось о 14 годині 00 хвилин 07 жовтня 2021 року, за адресою:  м. Красноград, вул. Соборна, 58-а (1-й...

    Детальніше...

Останні оновлення

  • Контакти
  • Зразок запиту на інформацію
  • Як подати запит на інформацію
  • Заступник голови Берестинської районної ради Тетяна ДУРАЧЕВСЬКА взяла участь у засіданні Секції районних рад Асоціації органів місцевого самоврядування Харківської області
  • Податкова соціальна пільга: хто має право та як оформити
  • 15 травня на Центральній площі міста відзначили особливий день — День вишиванки.

puvrukmuhorhodarda association.kharkov.uavisticentr

Copyright © Берестинська районна рада

вул. Соборна, 58-а, м. Берестин, 63304
тел.: (057 44) 7-10-38, 7-25- 11, 7-19-30; факс: (057 44) 7-26-25
Email: [email protected]